Підсвічена реклама на метролайтах: плюси та мінуси

Лайтбокси з двома підсвіченими плакатами по обидві сторони конструкції, розташовані за перилами ескалаторів, називаються метролайтами. До них легко дотягнутися рукою, рухаючись вгору та вниз, тому метролайти на ескалаторах вважаються преміальним варіантом розміщення реклами в метро. Та чи справді ефективність носія визначається близькістю розташування до потенційних клієнтів?

Якщо враховувати швидкість рухомих сходів, то пасажири мають всього 2-3 секунди на ознайомлення з рекламними пропозиціями на метролайтах та в десять разів більше часу на те, щоб прочитати торгові пропозиції, розміщені вище, на стінах ескалаторів.

Щодо розміру конструкції, метролайти мають стандартний формат 48 см х 58,5 см (0,5 м кв) на всіх станціях КП Київський метрополітен, в той час як широкоформатні плакати НА ЕСКАЛАТОРАХ сягають від 1,5 до 3 метрів квадратних.

Тож, приймати рішення щодо найвигіднішого місця розміщення на ескалаторах варто виходячи з конкретних задач бізнесу:

  • метролайти – реклама, що має підсвітку та розташована на відстані витягнутої руки; вона спрямована на те, щоб справити моментальний ефект на потенційних клієнтів і краще за все працює, як один з багатьох каналів цілої рекламної воронки;
  • великі банери на ескалаторних схилах дозволяють розмістити всю інформацію про послугу чи товар тут і зараз та передбачають 20-30 секунд зорового контакту з мільйонною аудиторією київського метро.

КОМАНДА-А розміщує рекламу на ескалаторах в КП «Київський метрополітен» на умовах прямого оператора

РЕКЛАМА НА МЕТОЛАЙТАХ

Допоможемо визначитися зі стратегією розміщення вашої реклами на ескалаторах! Плюси та мінуси обох носіїв

ПЛАКАТИ НА ЕСКАЛАТОРНИХ СХИЛАХ

Обидва рекламні носії мають приблизно однакову вартість: 7 000 - 12 000 гривень без ПДВ за один метролайт (два плакати з обох боків конструкції) та ті самі 7 000 - 12 000 гривень без ПДВ за два триметрові банери на стінах ескалаторів. Щоб порівняти ціни по кожній станції метро та визначитися з найкращим варіантом розміщення для себе, скачайте ПРАЙС. А щодо бронювання і технічних правил оформлення макетів – читайте нижче.

Забронювати метролайти на ескалаторах станцій метро в Києві

Дизайн і текст макетів НА ПЛАТФОРМАХ та на ескалаторах КП «Київський метрополітен» має відповідати законодавству України. Ознайомитися з деталями можна в блозі рекламної агенції КОМАНДА-А. Читайте статтю ЗАКОН ПРО РЕКЛАМУ: ЯК ОФЛОРМЛЮВАТИ ПЛАКАТИ НА СТАНЦІЇ МЕТРО?

Загальна вартість включає друк, розміщення та демонтаж по закінченні строку рекламної кампанії. Ми виготовляємо плакати в метролайти на спеціальному просвічуваному папері бекліт за вашим макетом, або ж можемо надати комплексну послугу дизайн + рекламний слоган + друк + розміщення реклами за окрему вартість: обирайте необхідні опції в формі зворотного зв’язку нижче.

Зверніть увагу, що метролайти в місті Київ орендуються тільки повністю – два плакати з обох боків конструкції. Розміщення нової реклами відбувається щотижня, з вівторка по четвер, а пролонгація терміну прокату коштує дешевше за рахунок відсутності необхідності друкувати та наклеювати плакати заново.

Лишилися питання? Дзвоніть за номером телефону в шапці сайту або ж заповніть поле «коментар» в формі зворотного зв’язку. Безкоштовне бронювання рекламних місць зберігається за клієнтом протягом 3-х робочих днів.

Оформити заявку
на ескалаторах
обрати


Дякуємо за вашу заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Очікуйте на дзвінок!

Ой! Під час надсилання форми щось пішло не так.