Безкоштовна соціальна реклама в метро Києва від КОМАНДА-А

копірайтер КОМАНДА-А
Марія Філіппова
копірайтер КОМАНДА-А

З початком війни наш проєкт КОМАНДА ПІДТРИМКИ, який ми ініціювали ще за часів пандемії для підтримки малого та середнього бізнесу, трансформувався і виріс в дієвий інструмент соціальної реклами. Протягом двох років загарбницького терору КОМАНДА-А, на правах прямого оператора реклами в КП «Київський метрополітен», безкоштовно розміщує широкоформатні метроборди НА ПЛАТФОРМАХ і НА ЕСКАЛАТОРАХ станцій, щоб:

  • бути на зв’язку з кожним із вас,
  • повідомити про можливості та важливі події,
  • згуртуватися навколо важливих питань,
  • підтримувати дух найсміливіших людей планети протягом російсько-української війни на шляху до перемоги.

Обираючи організації, яким ми надаємо можливість розмістити рекламу в метро від власника маркетингових площин, перш за все орієнтуємося на необхідність запропонованого меседжу для суспільства. В пріоритеті для нас спрямованість соціальної реклами на людей, що зараз опинилися в групі ризику через ганебну політику країни-агресора:

  • правова і моральна підтримка українських військових,
  • допомога ветеранам,
  • тема насилля в сім’ях і права жінок,
  • протидія російській пропаганді,
  • освітні проєкти під час війни,
  • розголос діяльності та потреб благодійних фондів.

Як запустити кампанію в метро: особливості розміщення соціальної реклами

Ми виділяємо наші рекламні місця на платформах і метроборди на ескалаторах для проведення важливих соціальних рекламних кампаній на умовах собівартості: друк плакатів та монтаж/демонтаж, без плати за оренду. Собівартість супутніх послуг бригади поклейників та виготовлення банерів в типографії коливається в межах 3 000 - 4 000 гривень, в залежності від обраної станції.

За ці два роки ми сприяли організації та розміщенню соціальної реклами у метрополітені Києва на таких умовах для відомих кожному українцю організацій:

  • Кіберполіція України,
  • Штурмова бригада ЗСУ,
  • Дія.Освіта,
  • благодійний фонд «Повернись живим»,
  • Український ветеранський фонд.

Кожна з цих рекламних кампаній проводилася на чималий період від 2 до 10 місяців та охоплювала від 5 до 24 станцій. Багато з цих метробордів на платформах ви можете бачити і до тепер. Адже, ми готові сприяти появі соціальної реклами не тільки в метро Києва, якщо організатори справді ініціюють розголос важливої інформації для українців.

Наприклад, кампанія Українського ветеранського фонду разом з Міністерством у справах ветеранів України ставила своїм завданням привернути увагу до проблем демобілізованих воїнів. Ми двічі надавали УВФ можливість розміщення соціальної реклами на наших площинах протягом 2023-2024 років на умовах собівартості.

А зараз співпрацюємо втретє на умовах, трохи вищих за собівартість, під’єднавши до реклами в метро Києва партнерів по всій Україні: борди, сіті-лайти, відео/діджитал-формат у Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Миколаєві, Харкові, Вінниці та Івано-Франківську.

Ще одну масштабну кампанію в метро, яка проводилася паралельно із зовнішньою рекламою, ми організували разом з проектом Марш жінок, щоб привернути увагу до проблем насильства в сім’ї. Ця помітна і дуже важлива соціальна реклама ставить на меті ініціювати потрібні зміни в законодавстві України щодо розміру штрафів за моральне та фізичне кривдження жінок.

Завдяки метробордам від КОМАНДА-А, ця проблема актуалізувалася на очах у мільйонної аудиторії Київського метрополітену. А ми отримали важливий фідбек від Маршу жінок, який надихає нас працювати далі:

Отримавши лист від керівника оператора реклами в Київському метрополітені @komanda_a_kiev , спочатку не могли повірити, що це реально – нам запропонували безоплатне (!!)розміщення на 33 (!!) метробордах в метро. Але це дійсно так – ми сплатили лише за друк і монтаж. Щиро вдячні за підтримку Марш Жінок та ідеї кампанії, адже це дорівнює підтримці кожної жінки в нашій країні!

Більше інформації про всі актуальні рекламні кампанії в КП «Київський метрополітен» ви можете побачити на сторінках наших соцмереж – переходьте за кнопками у контактах внизу сайту. А ми хочемо розказати про ще один важливий меседж, який транслювали через соціальну рекламу в метро.

Соціальна реклама Дія. Освіта: навчайся онлайн та отримуй вакансію по завершенні навчання

На жаль, через війну в Україні стрімко росте рівень безробіття. Ця проблема однаково актуальна і в столиці, і в регіонах держави, а вимушено переміщені особи (ВПО) взагалі починають будувати свої життя з нуля в нових місцях проживання.

Розуміючи катастрофічність ситуації, КОМАНДА-А вирішила підтримати соціальною рекламою в метро Києва цифрову ініціативу додатку Дія. Освіта, яка полягає в тому, що будь-який українець може опанувати нову професію на платформі онлайн та згодом претендувати на профільні вакансії із запропонованого списку за результатами навчання. Кампанія проводилася з вересня по листопад 2023 року, але про неї хочеться говорити і сьогодні.

Якщо ви також розвиваєте важливий для українців проєкт і потребуєте допомоги в розголосі вашої ініціативи, зробіть помітку «соціальна реклама» та опишіть суть вашого запиту в полі для коментарів в формі зворотного зв’язку.

Ми розглянемо можливість розміщення соціальної реклами в КП «Київський метрополітен» на умовах собівартості, як тільки отримаємо запит через сайт або за телефоном.

Ви можете обрати прямо тут, в формі, варіант рекламних місць (НА ПЛАТФОРМАХ чи НА ЕСКАЛАТОРАХ) та станції метро, які вас цікавлять. А ми потурбуємося про вчасний друк плакатів та поклейку на метробордах КОМАНДА-А. Адже, Україна понад усе!

Оформити заявку
на платформах
на ескалаторах
метролайти
беклайти
підвісні екрани
інфостійки
у вагонах
обрати


Дякуємо за вашу заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Очікуйте на дзвінок!

Ой! Під час надсилання форми щось пішло не так.