Коли першочерговий АУДИТ БРЕНДУ проведений, і вся інформація про поточне становище продукту чи послуги на ринку зібрана, ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ визначена та її сегментування здійснене, можна переходити на наступний рівень успішної маркетингової стратегії – позиціонування бренду, де ваша торгова пропозиція отримує нову структуровану форму для потенційних клієнтів.
Створення привабливого образу компанії та її продукту – це і є позиціонування бренду. На цьому етапі відбувається розробка точного звернення до покупців, яке:
Навіть якщо мова йде про продукт першої необхідності, як вода чи зубна паста, продавати її одразу всім не вийде. Завдання, яке вирішує етап позиціонування бренду – допомогти бізнесу зайняти свою нішу. Наприклад, мінералка для спортсменів чи паста з натуральними компонентами для дітей.
За умови високої якості продукції чи послуги, не обов`язково створювати інновацію, щоб знайти свого споживача. Головне – упакувати продукт згідно з очікуваннями та потребами покупців і вигідно підкреслити існуючі переваги. Адже маркетинг не будується на брехні – він виставляє правду з найкращого боку!
Взяти вигідну позицію для продукту з повітря, спираючись на тенденції, чи за прикладом конкурентів неможливо. Ми проводимо позиціонування бренду на основі даних, які отримуємо на попередніх етапах аудиту бренду та крауд-маркетингу:
Послуга позиціонування бренду від КОМАНДА-А включає:
Щоб замовити послугу позиціонування бренду, заповніть форму зворотного зв`язку. Дізнатися фіксовані ціни на всі маркетингові послуги нашої рекламної агенції – завантажте ПРАЙС.
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Очікуйте на дзвінок!