Вирішенню кожної конкретної задачі бізнесу відповідає окрема маркетингова стратегія.
Проте, існує загальнообов'язкова умова успішного просування – бренд має бути на очах у клієнтів. Постійна реклама в метро та всі її види маркетингових носіїв, від широкоформатних плакатів на платформах до великих банерів у вестибюлі метро і відеореклами у вагонах, забезпечує щоденне багатомільйонне охоплення аудиторії та допомагає вашим товарам і послугам бути конкурентоспроможними!
Ми пропонуємо найбільший формат рекламного місця від 2 до 6 м кв на ескалаторних схилах і шляхових стінах платформ. В середньому, пасажир метро бачить такий метроборд на станції близько 35 разів на місяць.
Цього достатньо, щоб запам`ятати ваш офер і торгову марку, навіть якщо під час перших 5-20 зорових контактів плакат був помічений тільки мимохідь. На 35-ий раз людина знає вашу пропозицію напам`ять, не задумуючись, звідки до неї прийшла ця інформація.
Як це відбувається? Для того щоб гарантувати охоплення цільової аудиторії, ми комбінуємо різну рекламу в київському метро: відео, широкоформатні плакати на станціях, наліпки У ВАГОНАХ поїздів та іншу, згідно з маршрутом потенційних клієнтів у підземці.
Допустимо, що нова кав’ярня знаходиться на станції метро Лук’янівська. Перше ознайомлення з брендом на рівні периферичного зору відбувається завдяки розміщенню великих банерів в холі метро біля ескалаторів і турнікетів на рекламному носії БЕКЛАЙТИ. Займіть місця на зеленій гілці, щоб охопити жителів цього напрямку.
А далі, в очікуванні поїзда, пасажири вільні для того, щоб прочитати вашу торгову пропозицію повністю на плакатах метробордів НА ПЛАТФОРМАХ. Це найбільш оптимальний носій в метро за критерієм «ефективна реклама - низька ціна».
В кінці кінців, на виході з підземки, люди приймають спонтанне рішення зайти і взяти каву з собою на шляху до робочого місця. Потрібно тільки правильно звернутися до аудиторії втретє на широкоформатних плакатах НА ЕСКАЛАТОРАХ, що розміщені на схилах стін, або ж НА МЕТРОЛАЙТАХ – ці лайтбокси розташовані вздовж поручнів на відстані витягнутої руки від людей, які піднімаються у місто чи спускаються на станцію.
Тут варто повідомити інформацію про місце розташування нової кав’ярні та про акцію з нагоди відкриття, щоб отримати приток нових клієнтів, завдяки розміщенню від прямого оператора реклами в метро Києва.
Роздивіться навколо: в речах та продуктах вас оточують торгові марки, які постійно розміщують свою рекламу в Київському метрополітені! І ви їх купуєте.
Потрапити у підсвідомість своїх клієнтів завдяки вдалому слогану та дизайну реклами може будь-який продукт, послуга чи майбутній захід. Ми розміщуємо рекламу, виходячи з особливостей вашої унікальної торгової пропозиції.
Наприклад, афішу не завжди варто розміщувати біля локації проведення форуму, виставки чи концерту – краще орієнтуватися на станції, де часто бувають бізнесмени: Позняки, Оболонь, Майдан Незалежності; студенти: Печерська, Льва Толстого, Лук`янівська; меломани: Контрактова Площа, Петрівка та інші.
Наші клієнти – великі магазини, агенції нерухомості, будівельні компанії, супермаркети, салони краси та клініки. Приватні особи, представники різних сфер, дизайнери, адвокати, фінансисти, також успішно рекламують свої послуги в метро.
За умови належного оформлення торгової пропозиції, реклама в метро Києва через агенцію повного циклу КОМАНДА-А окупається як у крупних компаній, так і у представників середнього та малого бізнесу. Ми пропонуємо найнижчу ціну одного контакту в ніші зовнішньої реклами в Україні як прямий оператор реклами в метро.
КОМАНДА-А не є посередником – ми уклали прямий договір з КП Київський метрополітен і КМДА. Ось чому наші ціни на розміщення реклами в метро Києва формуються за собівартістю послуг і включають місяць прокату, друк та поклейку плакату на обране рекламне місце. Детальніше читайте у розділі ВАРТІСТЬ РОЗМІЩЕННЯ.
Ціни та вільні місця на кожній станції київського метро – завантажити ПРАЙС.
У вартість послуги також входить допомога наших менеджерів у формуванні вашої індивідуальної рекламної стратегії на платформах та ескалаторах станцій.
Як рекламна агенція повного циклу, ми пропонуємо весь комплекс маркетингових послуг: офер та УТП, логотип, слогани, фірмовий стиль, графічний дизайн і фото реклами. Подробиці – в розділі МАРКЕТИНГ.
В розділі ПОЛІГРАФІЯ можна замовити POS-матеріали з тим же дизайном і зекономити на розробці макетів для різних видів друкованої продукції.
Місія нашої компанії – турбота про бренди. Ми формуємо індивідуальні пропозиції у відповідь на кожне звернення. Тому 90 % клієнтів співпрацюють з нами на постійній основі.
Хочете забронювати метроборд на 3 дні безкоштовно? Заповніть форму зворотного зв`язку, щоб замовити рекламу в метро, і ми зателефонуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Очікуйте на дзвінок!