Зрозуміла, правдива і, разом з тим, приваблива УТП (унікальна торгова пропозиція) – це головний аргумент виробника чи постачальника послуг в процесі залучення клієнтів.
Від того, як сформульований ваш офер (англ. «пропозиція») для продажів, залежить кількість покупців та їх постійність: клієнт обов`язково повернеться вдруге і втретє, якщо його не надурили.
Обов`язкова унікальна торгова пропозиція (УТП) відображає якісні, цінові, статусні характеристики товарів/послуг та пояснює цінності вашої компанії, але робить це через призму «болю» клієнта. Розглянемо вимоги до вдалого оферу на конкретному прикладі.
Допустимо, що нам треба скласти УТП для автомобільного бізнесу, головною перевагою якого є безпека пасажирів. Можна сформулювати офер так: «Більше 20-ти років на ринку з самими надійними та недорогими моделями сімейних автомобілів!»
На перший погляд здається, що така пропозиція поєднує в собі усі необхідні складові: компанія з багаторічним досвідом пропонує своїм клієнтам якісні, добротні машини за низькою ціною. Але ж, зізнайтеся, що ви вже забули, як саме вище викладено УТП, доки читали цей наступний абзац.
Справді комерційний офер формулюється так: «Подбайте про близьких в дорозі: наші машини недорогі, але успішно проходять краш-тести ось уже 20 років!»
В цьому варіанті УТП ми повідомили ту саму інформацію про цінову та статусну політику компанії, а також розказали про багаторічний досвід виробництва автомобілів, але головний акцент стоїть на тому, що власне отримає клієнт: безпеку для своєї родини.
Таке визначення оферу, крім інформаційної складової, апелює до емоцій цільової аудиторії, а значить запам`ятовується значно легше та виглядає привабливіше для клієнта. Адже психологія продажів дуже схожа на особистісну психологію: зізнаємося ми собі, чи ні, але кожен більше любить слухати і говорити про себе, ніж про інших.
Перш за все, ми попросимо вас заповнити бриф та провести одну онлайн або офлайн-сесію для обговорення всіх особливостей вашого продукту/послуги. Після цього наші рекламісти та маркетологи розпочнуть роботу над проєктом.
У звіті ви отримаєте не тільки основну УТП вашої компанії, але й супутні короткострокові офери для використання в рекламі: ми сформулюємо акційні пропозиції та підберемо заклики до різних сегментів цільової аудиторії.
Щоб замовити послугу офер і УТП, заповніть форму зворотного зв`язку. Дізнатися фіксовані ціни на наші маркетингові послуги – завантажте ПРАЙС. Ми співпрацюємо з компаніями по всій Україні та маємо досвід виводу нових продуктів на ринок в містах Київ, Львів, Одеса, Харків, Черкаси та Кривий Ріг.
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Очікуйте на дзвінок!