Створення історії бренду на замовлення: Київ і вся Україна

Історія бренду – це наскрізний лейтмотив, що проходить крізь всю маркетингову стратегію та рекламні компанії вашого продукту чи послуги. Це основа впізнаваності торгової марки, яку дуже важливо створити один раз. І ось, чому…

Всі спроби привернути увагу цільових клієнтів знижками, сезонними акціями, безкоштовними послугами зводяться до одноразових продажів, якщо легенда відсутня. Адже споживачеві нічого запам`ятовувати, скориставшись брендом без обличчя.

Ми повертаємося до виробника вдруге ,тому що хочемо знову і знову відчути смак дитинства, долучитися до аристократичної традиції, омолодитися, зекономити, мати таку саму річ, як у селебріті і т.д.

За змістом та розповідною конструкцією, історія бренду поділяється на реальну, історичну та футуристичну. КОМАНДА-А створює легенди всіх трьох видів, в залежності від індивідуальних особливостей вашого бізнесу в Україні та в Києві. Розглянемо кожну з них детальніше.

Історія бренду – це красива розповідь, а не суха хронологія подій!

Звісно, що чай, який продається через образ королівського двору Англії не робить нас аристократами. Одна і навіть десять баночок крему, як у Сінді Кроуфорд, не нададуть всім жінкам схожості з нею.

Зате історія бренду допомагає нам відрізнити марку серед тисяч і купувати її продукти, тому що вони нам, як мінімум, зрозумілі. Якщо ж легенда написана грамотно та точно, вона здатна і на більше: надихати і робити бренд бажаним.

Реальна історія бренду заснована на дійсних фактах. Завдання рекламістів полягає в тому, щоб правильно розставити акценти та представити реальні події у вигідному світлі. Наприклад, ефектний концентрат особистої біографії Джека Ма вельми позитивно позначається на розвитку та продажах його торгової платформи Аліекспрес.

Історичний вид легенди присвячений дивовижним подіям, вдалому збігу обставин та винаходам, які лежать в основі появи відомих торгових марок чи інноваційних послуг.

Саме так позиціонують себе компанії Ролекс (винайдення маленького точного механізму для наручного годинника); Ксерокс (поява копіювального апарату та технології); Кока-Кола (приготування фармацевтом заспокійливого чорного сиропу на основі листя коки).

Футуристична історія бренду заснована на чистій вигадці, але відображає цінності компанії, її культуру та місію. Приклад: кіт Матроскін, який готує натуральні молочні продукти «Простоквашино». Чи ковбой Marlboro, який втілює міцність табаку в цигарках.

Це легенди з вигаданими персонажами, але вони мають прямий зв`язок з істинними потребами цільової аудиторії.

Заповнюйте форму зворотного зв`язку нижче, щоб замовити історію свого бренду! Фіксовані ціни на всі маркетингові послуги рекламної агенції КОМАНДА-А – дивіться ПРАЙС.

Оформити заявку
обрати
обрати


Дякуємо за вашу заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Очікуйте на дзвінок!

Ой! Під час надсилання форми щось пішло не так.