Поетапна рекламна стратегія вашої компанії в Україні

Часто реклама фірми, компанії та цілих підприємств неефективна через те, що маркетингова складова бізнесу не знаходиться під постійним контролем. Щоб отримати приток цільових клієнтів в Україні, потрібна поетапна рекламна стратегія, яка включає:

  • комплекс дій з упаковки бренду до моменту запуску реклами,
  • подальші рекламні кампанії,
  • аналіз результатів і ремаркетинг – повторне звернення до теплої аудиторії,
  • побудова довготривалих відносин з ЦА за рахунок впізнаваності бренду та персональних пропозицій.

Розглянемо приклади того, як ретельно розроблена рекламна стратегія збільшує продажі.

Вибір майданчиків: інтернет, медіа, реклама в метро – різна схема та ЦА

Допустимо, що ваш товар – це одяг класу мас-маркет. Достатньо сформулювати перевагу перед конкурентами і запустити рекламу в facebook та Instagram, щоб отримати перших клієнтів серед холодної аудиторії соц. мереж.

Початкова рекламна стратегія виглядатиме так:

  • наші маркетологи сформулюють ваше УТП,
  • копірайтери напишуть тексти об`яв,
  • фотографи та дизайнери створять яскраві картинки товарів,
  • таргетолог обере декілька ЦА та запустить рекламні кампанії.

На другому етапі ми створимо акційні пропозиції для тих самих аудиторій, стимулюючи їх до повторної покупки, та займемося побудовою постійних стосунків з клієнтами (програма лояльності, накопичувальна персональна знижка).

Якщо ж мова йде, наприклад, про бухгалтерські чи адвокатські послуги, рекламна стратегія передбачає більш конкурентне вузьке формулювання УТП, а клієнти шукають вас на зовсім інших майданчиках.

Ми запропонуємо контекстну рекламу в google ads, налаштовану на теплу аудиторію, яка сама уже цікавилася подібними послугами у пошуковика. Крім того, важливо просувати свій персональний сайт за допомогою seo-оптимізації.

Афіші подій, акційні пропозиції магазинів, салонів краси, новинки в меню ресторанів ми рекомендуємо розміщувати на рекламних бордах платформ та ескалаторів київського метро, в безпосередній близькості до місцезнаходження вашого бізнесу.

Широкоформатна реклама в метро: низька ціна одного контакту, охоплення мільйонної аудиторії

метроборд на платформі

КОМАНДА-А розміщує найбільший формат реклами на ескалаторах в київському метро

метроборд на ескалаторі

Індивідуальна рекламна стратегія товару чи послуги – це своєрідна карта, яка веде продукт до успіху. КОМАНДА-А прокладає маршрути для всіх видів і типів бізнесу.

Ми знаходимось у Києві, але співпрацюємо з компаніями в багатьох містах України: Харків, Полтава, Львів, Одеса, Кам`янець-Подільський, Черкаси та Чернігів.

Замовити PR бренду: дослідження, розробка, продажі

Комплексне залучення клієнтів та популяризація бренду від КОМАНДА-А відбувається у декілька кроків. Спочатку ми проводимо дослідження, про які можна дізнатися на сторінках сайту:

Подальша розробка (упаковка) продукту для успішного виходу на ринок передбачає:

Ми створюємо ФІРМОВИЙ СТИЛЬ, СЛОГАНИ, ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН і ВІДЕОРОЛИКИ на замовлення, в залежності від того, які майданчики для розміщення включає ваша індивідуальна рекламна стратегія.

Щоб замовити послугу, заповніть форму зворотного зв`язку нижче. Дізнатися вартість кожного маркетингового інструменту окремо – завантажте ПРАЙС.

Оформити заявку
обрати
обрати


Дякуємо за вашу заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Очікуйте на дзвінок!

Ой! Під час надсилання форми щось пішло не так.