Ваша цільова аудиторія: Київ, Україна, зарубіжний ринок

Перед власником бізнесу стоїть багато стратегічних завдань:

  • вивести продукт чи послугу на ринок,
  • знайти персонал та побудувати алгоритм його роботи,
  • організувати сервіс для клієнтів,
  • визначити та реалізувати маркетингову стратегію…

Крім того, головною і першочерговою задачею лишається збільшення продажів. І найжахливіше те, що можна щоденно дуже багато працювати і не отримати бажаний результат.

Все тому, що перше питання, яке має задати собі бізнесмен перед тим, як почати діяти, для кого я це роблю? За всіма успішними бізнес-процесами стоїть чітко визначена цільова аудиторія, для якої створюються послуги та продукти.

Рекламна агенція КОМАНДА-А пропонує послугу визначення та сегментація цільової аудиторії бренду

ВИЗНАЧЕННЯ ТА СЕГМЕНТАЦІЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Для початку, слід визначити територію покриття: Київ, Україна чи зарубіжний ринок, та детально розібратися, чого хочуть люди, які там проживають.

Послуга аналіз ЦА дозволяє зібрати всю можливу інформацію про потенційного клієнта, щоб в подальшому перетворити ці дані в точні та адресні торгові звернення до ваших покупців.

За якими параметрами ми проводимо аналіз ЦА та ніші ринку?

Важливо розуміти, що інтуїтивний чи логічний аналіз ринку дає тільки загальний напрямок для руху. Точний портрет зацікавлених покупців мають складати спеціалісти.

Маркетологи рекламної агенції КОМАНДА-А проводять глибокий аналіз ЦА в заданій ніші та з`ясовують психологічні, емоційні та раціональні передумови ваших потенційних клієнтів для здійснення покупки.

Список обов`язкових пунктів, за якими ми робимо аналіз ЦА, нараховує декілька десятків. Всі вони будуть детально розписані в індивідуальному звіті. Ось тільки основна п`ятірка параметрів дослідження:

  • ваша територія обслуговування (аналіз ЦА в Києві чи інших містах-мільйонниках, Західна чи Східна Україна, експорт продукції за кордон);
  • вікові та статусні характеристики клієнтів;
  • біль та інтереси покупців/замовників;
  • сегментація суміжних цільових аудиторій, які також можна зацікавити;
  • активність та методи конкурентів на ринку.

Критерії оцінки ЦА: стать, вік, регіон проживання, статус, болі та інтереси. Замовити послугу

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЦА

Володіючи цією інформацією, ви будете презентувати бренд, навчати персонал і організовувати сервіс значно ефективніше. А головне – отримаєте стабільне збільшення продажів за рахунок точної маркетингової стратегії.

Ми можемо додатково включити в звіт за результатами аналізу ЦА:

  • парсинг – відомості автоматичного збору даних для сайту компанії;
  • аудиторії для налаштування реклами в Facebook та Instagram за демографічним портретом, інтересами та іншими параметрами користувачів соц. мереж;
  • допомогти підібрати стратегію просування в google та підготувати ваш ресурс до налаштування контекстної реклами.

Щоб замовити послугу аналіз ЦА, заповніть форму зворотного зв`язку нижче. Кінцева вартість залежить від індивідуальних особливостей проєкту. Фіксовані ціни на інші маркетингові послуги – дивіться ПРАЙС.

Оформити заявку
обрати
обрати


Дякуємо за вашу заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Очікуйте на дзвінок!

Ой! Під час надсилання форми щось пішло не так.