Спускаючись у підземку, зазвичай ми думаємо про те, як швидше дістатися місця призначення. Підприємці мислять інакше: для них київське метро – це реклама різних видів, яка охоплює аудиторію близько 1,5 мільйони людей щоденно. Тому, якщо ваш продукт чи послуга ще не представлені в підземці, саме час спробувати цей канал притоку нових клієнтів і порахувати його ефективність для свого бізнесу.
Щоб оцінити маркетингову користь, додайте унікальний промокод до реклами на моніторах в метро Києва чи в плакати на шляхових стінах платформ, який буде використовуватися тільки там. Як показує досвід наших клієнтів, найефективніша для старту реклама на станціях в метро Києва розміщується саме на платформах і доступна в трьох різних форматах:
Брендування охоплює всю станцію і підходить для іміджу крупних компаній. І крупний, і малий бізнес залюбки розміщує рекламу на екранах в метро, тому що її побачить весь Київ. Але з точки зору фінансових вкладень, екран великий підвісний – це оренда носія плюс окремий бюджет на виготовлення відеоролика.
Зате метроборди на шляхових стінах платформ (ми бачимо їх напроти себе в очікуванні поїзда) ідеально підходять для рекламного звернення за допомогою яскравого широкоформатного плакату, розміром від 4 до 6 метрів квадратних, за прийнятною ціною. Саме на платформах клієнти встигають детально ознайомитися з вашою торговою пропозицією до того, як знову опиняться в русі. Скільки коштує розмістити рекламу в метро Києва – дивіться ПРАЙС.
Правильний вибір станції та формат розміщення – ескалатор, платформа, вагон, тунель – суттєво впливає на те, чи проявить цільова аудиторія цікавість до вашої пропозиції. Ефективна реклама в метро Києва – це та, що розміщується у місцях найбільшого скупчення саме ваших потенційних клієнтів.
Подивіться на КАРТУ КИЇВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ: перед вами 52 можливості взаємодії з ЦА – саме стільки станцій приймають близько 1,5 млн пасажирів щодня. І конверсія напряму залежить від правильної комбінації місць на станціях.
В окремому розділі сайту, ви знайдете всі подробиці щодо розміщення реклами НА ЕСКАЛАТОРАХ. Слогани та дизайн можна замовити в розділі МАРКЕТИНГ. А про вартість оренди метробордів на платформах читайте нижче.
Ми пропонуємо рекламу на станціях Театральна, Оболонь, Почайна (Петрівка), Контрактова площа, Олімпійська, Палац Україна, Деміївська, Голосіївська, Васильківська, Виставковий центр, Лук`янівська, Палац спорту, Видубичі, Позняки та Харківська як прямий оператор без посередників.
Постійна ціна за оренду одного рекламного місця варіюється у діапазоні від 8 900 до 21 050 гривень на місяць без ПДВ в залежності від розміру метроборда плюс одноразова плата за друк та поклейку плакату. Подробиці – завантажити ПРАЙС.
Індивідуальна рекламна стратегія також входить у вартість розміщення. Аби замовити безкоштовне бронювання метроборда на 3 дні та отримати знижку 25 % на перше розміщення за промокодом metros, заповніть форму зворотного зв`язку.
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Очікуйте на дзвінок!