Рекламні стратегії в метро: як розміщуватися ефективно?

менеджер з реклами
Перване Ахундова
менеджер з реклами

КОМАНДА-А розробляє рекламні стратегії індивідуально для кожного клієнта. Ми вивчаємо продукт чи послугу, складаємо портрет цільової аудиторії та формулюємо офер – унікальну торгову пропозицію (УТП), що буде виграшним на фоні конкурентів компанії-замовника та відповідатиме запиту потенційних клієнтів бренду.

Але не завжди ми надаємо послугу комплексно. Якщо ви вирішили зекономити та замовити тільки друк та оренду метроборда для рекламного плакату в КП «Київський метрополітен», ця стаття дасть загальне уявлення про те, як зробити макет реклами в метро самостійно, та за яким принципом краще обирати станції для розміщення.

Інформаційна стратегія бренду: що писати на плакатах?

Головний секрет ефективної маркетингової кампанії простий: один плакат – одна послуга чи продукт. Допустимо, що ви продаєте косметичні засоби для всієї родини в самий розпал літа. Пропозиція перейти на ваш сайт та ознайомитися з тисячами найменувань буде менш ефективною, ніж реклама дитячого захисного крему на одному плакаті, жіночого крему для засмаги на другому та чоловічого зволожуючого засобу після гоління на третьому.

За допомогою таких трьох оферів ви охоплюєте і жіночу, і чоловічу, і батьківську аудиторії, які отримують потрібну інформацію у потрібний момент часу. Адже головне, щоб клієнти перейшли до вашого інтернет-магазину за рекламою в метро. А з усіма можливими пропозиціями вони ознайомляться уже там.

А тепер уявімо, що ваш бізнес пов`язаний з наданням послуг. Вдалі офери адвокатського бюро виглядатимуть так: «Оформлення спадку», «Розділ майна», «Адвокат по ДТП». І ні в якому разі не «всі юридичні послуги від кращого бюро в Києві».

Контактні дані варто виділити крупним шрифтом. Врахуйте також, що qr-код дуже незручно сканувати, знаходячись в русі на ескалаторі. Тому його краще розмістити в рекламі на платформах станцій. Крім того, існують правила оформлення контактів та іншої інформації, продиктовані Законом України про рекламу. Ознайомитися з ними детальніше можна в статті ЗАКОН ПРО РЕКЛАМУ: ЯК ОФОРМЛЮВАТИ ПЛАКАТИ НА СТАНЦІЇ МЕТРО?

Реклама на платформах чи на ескалаторах – що ефективніше?

Ми пропонуємо для розміщення найбільші рекламні місця в метро: до 3 метрів на схилах ескалаторів і до 6 метрів на шляхових стінах платформ.

Пропозиції на ескалаторах спонукають до миттєвих покупок! КОМАНДА-А – оператор реклами в метро

ЕСКАЛАТОРНІ СХИЛИ

2-5 хв. контакту з вашим торговим зверненням. Замовляйте рекламу на шляхових стінах у КОМАНДА-А!

ШЛЯХОВІ СТІНИ

Інформація про пасажиропотік на кожній станції – дивіться ПРАЙС. Обидва варіанти являються ефектними видами реклами, але, обираючи локацію, варто врахувати декілька факторів:

  • близькість розміщення вашого бізнесу до певної станції, якщо мова йде про салон краси, кав`ярню чи ресторан;
  • наявність інститутів та студентських гуртожитків навколо, якщо планується проведення молодіжних концертів;
  • сусідство з осередком бізнес-центрів буде виграшним, якщо ваша цільова аудиторія – співробітники малого та середнього бізнесу;
  • наявність великих ЖК поблизу, коли товар скоріше за все зацікавить молодих мам, сімейних людей і пенсіонерів.

Обирайте розміщення реклами НА ЕСКАЛАТОРАХ, якщо послугою можна скористатися моментально, виходячи з метро. А для торгових пропозицій, які потребують часу на ознайомлення, краще зробити рекламу НА ПЛАТФОРМАХ, де пасажири мають у своєму розпорядженні 2-3 хвилини, очікуючи на поїзд.

Ще одне важливе питання: як порахувати клієнтів, які прийшли до вас з метро? Додайте в умови акції промокод, яким клієнт зможе скористатися при покупці.

Менеджери КОМАНДА-А обов`язково допоможуть обрати станції та скоригують слоган на ваш запит. Ми включаємо індивідуальні рекламні стратегії для наших клієнтів у загальну вартість розміщення реклами в метро.