На платформах станцій КП «Київський метрополітен» розташовані підвісні екрани з діагоналлю 49 дюймів – щоденна інтерактивна реклама в метро з 06:00 до 23:00 в режимі нон-стоп. П’ятихвилинний блок відео реклами в метро на екранах складається з 10-секундних роликів наших клієнтів і повторюється на 4-12 дисплеях на кожній станції в якості 4К чи FullHD.
Усі динамічні дисплеї в метро синхронізовані за показом відео між собою та розташовані в центрі платформи, по 4 штуки на одній конструкції. Ви точно звертали на них увагу, рухаючись до переходів і ескалаторів. А тепер, уявіть, що на 24-ьох станціях підземки мільйонна аудиторія пасажирів переглядає інформацію про ваш бренд, продукт чи послугу в форматі реклами на моніторах в метро Києва!
Стандартна вартість розміщення відео реклами в метро на цьому носії за цінами прямого оператора КОМАНДА-А коливається у проміжку від 5 500 до 9 000 гривень без ПДВ за місяць оренди підвісних екранів на одній станції – весь доступний список дивіться у файлі ПРАЙС.
Щоб замовити рекламу на підвісних екранах в метро Києва, потрібно створити горизонтальне відео та забронювати розміщення в формі зворотного зв’язку. Ми можемо взяти виготовлення ролика для метро на себе – подробиці читайте на сторінці РЕКЛАМНІ ВІДЕОРОЛИКИ. Якщо вирішили робити контент своїми силами, зверніть увагу на вимоги ЗАКОНУ ПРО РЕКЛАМУ, зібрані в статті нашого блогу. Хронометраж та кількість виходів у п’ятихвилинному блоці на підвісних екранах також обговорюється – ми передзвонимо для уточнення деталей за вашою заявкою на сайті.
Всі перераховані рекламні носії мають приблизно однакові ціни/розташування і націлені на те, щоб збільшити ваші продажі. Наприклад, поруч з підвісними екранами знаходяться ІНФОСТІЙКИ (ВІДЕО) – вертикальні конструкції, встановлені на підлозі, що мають більший формат за таку саму вартість оренди.
Крім того, ми займаємося розміщенням друкованої реклами: великі банери на стінах, метроборди НА ПЛАТФОРМАХ, знаходяться перед очима пасажирів значно довше, ніж відео реклама в метро. В очікуванні прибуття поїзда аудиторія встигає детально ознайомитися з вашою торговою пропозицією, в той час як рекламу на екранах в метро натовп бачить переважно на ходу, рухаючись до ескалаторів.
А якщо ваш бізнес – це кав’ярня, майстерня чи салон краси у пішій доступності від станції метро, для притоку нових клієнтів краще обрати МЕТРОЛАЙТИ чи метроборди НА ЕСКАЛАТОРАХ, де люди скоріше приймуть моментальне рішення заглянути до вас по дорозі на роботу. Біля турнікетів можна повідомити про акції та знижки на великих підсвічених банерах, які називаються БЕКЛАЙТИ. Вони представлені практично на всіх станціях підземки.
Ми допоможемо визначитися зі стратегією розміщення реклами в метро Києва, враховуючи особливості вашого продукту чи послуги та портрет цільової аудиторії. Дзвонить за номером телефону в шапці сайту чи опишіть ваш запит в полі «коментар» у формі зворотного зв’язку, і ми зателефонуємо самі.
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Очікуйте на дзвінок!