Ефективність реклами у вагонах метро: головні цифри

За статистикою 2023 року, від 1,3 до 1,5 мільйонів людей щодня користуються київською підземкою. Ось чому великий бізнес завжди закладає окрему статтю бюджету на рекламу в метро. Проте, така кількість контактів з оголошенням про акції, знижки чи спецпропозиції також є ефективною і для малого бізнесу.

Головне – правильно скласти слоган і текст, оформити візуальну частину плакату та обрати вірну стратегію розміщення: реклама у вагонах, великі плакати НА ПЛАТФОРМАХ чи НА ЕСКАЛАТОРАХ, підсвічені метролайти вздовж ескалаторів, широкоформатні беклайти біля турнікетів і в тунелях переходів чи інфостійки з відео у павільйонах станцій. Ми допоможемо правильно сегментувати аудиторію та визначитися з рекламними носіями, виходячи з особливостей вашого продукту чи послуги.

Якщо ж ви знаєте, що найкраща стратегія у вашому випадку – це максимальне охоплення аудиторії, найбільша кількість потенційних клієнтів побачить рекламу у вагонах метро. Фіксовані ціни на кожен з доступних рекламних носіїв у поїздах – завантажте ПРАЙС.

Трьома гілками КП Київський метрополітен курсують 715 + вагонів поїздів з декількома варіантами розміщення маркетингових оголошень:

  • наліпка на простінку.

Це плакат, розміщений біля дверей, збоку, в центрі та напівцентрі вагону в одному з трьох форматів на вибір:

  • 300х300 мм - переважно 4 оголошення на одному простінку;
  • 600х300 мм або 300х600 мм (горизонтальна та вертикальна наліпка) - 2 шт. на одному простінку;
  • 600х600 мм - 1 плакат на всю планшетку простінку.

Така реклама у вагонах київського метро зазвичай потрапляє на очі тим, хто тримається за поручень чи готується до виходу, але її добре видно і з місць для сидіння. Ще одна стратегія розміщення, яка привертає увагу кожного пасажира:

  • прозора наліпка на дверях.

Цей варіант розміщення реклами у вагонах обирають за те, що її неможливо оминути. Тут гарно працюють QR-коди, які можна встигнути відсканувати до того моменту, як поїзд зупиниться і двері розсунуться. Відчуття обмеженості в часі (хоча насправді кожна станція займає від 2 до 5 хвилин) на психологічному рівні пробуджує у потенційного клієнта бажання встигнути сфотографувати номер телефону, адресу чи, ще краще, промокод на знижку.

Тож, якщо ваше рекламне оголошення складене з урахуванням усіх маркетингових правил, тут воно запам’ятається пасажирам, тому що викликатиме емоції, на які, власне, і опирається вся наука ефективності продажів. На бокових і центральних дверях реклама у вагонах метро може бути розміщена у декількох форматах на вибір:

  • 350х300 мм - 2 плакати на одних дверях;
  • 350х150 мм - 4 плакати на одних дверях, знизу чи зверху рекламного блоку.

Від 1 до 4 плакатів на одній планшетці у простінках вагонів київського метрополітену

НАЛІПКА НА ПРОСТІНКУ

Прозорі плакати на склі дверей у вагонах київського метро, які неможливо оминути

ПРОЗОРА НАЛІПКА НА ДВЕРЯХ

Є певна логіка і в тому, щоб охопити аудиторію пасажирів, які знаходяться в очікуванні кінцевої точки свого маршруту та нікуди не поспішають. Більшість з тих, хто зайняв сидячі місця або ж тримається за поручень, блукають очима навколо. Ще один формат реклами у вагонах – це:

  • прозора наліпка на вікнах.

Доступна в самому центрі простору, на широкому склі та розташована вище голів пасажирів на сидіннях. Два рекламних місця поруч доступні у форматі:

  • 500х475 мм.

Останній варіант розміщення часто обирають для анонсів розважальних заходів чи повідомлень про відкриття нових закладів, торгових центрів, кінотеатрів тощо. Популярна серед рекламодавців:

  • відеореклама у вагонах метро.

Її очевидні переваги: динамічність зображення, простір для фантазії у виконанні сюжету та помітність підвісних екранів з будь-якої точки вагону за рахунок розташування під стелею. Замовити РЕКЛАМНІ ВІДЕОРОЛИКИ або ж надрукувати ПЛАКАТИ ДЛЯ МЕТРОБОРДІВ ви можете у нас. А щодо умов розміщення, важливо знати:

  • відеореклама дозволена в 488-ми з 750+ вагонів;
  • по 4 штуки у кожному вагоні – це 2440 монітори з рекламою у вагонах метро;
  • показ відео відбувається на екранах з діагоналлю 24 дюйми;
  • хронометраж кожного ролика має бути кратним 5 секундам;
  • тривалість всього рекламного блоку - 60 хв;
  • доступна кількість виходів у рекламному блоці - від 1 та більше.

Стандартний прорахунок на відеорекламу у вагонах метро – завантажуйте ПРАЙС. Дзвоніть або заповнюйте форму зворотного зв’язку, щоб отримати відповіді на свої питання щодо кожного варіанту реклами у вагонах метро Києва. Якщо ж ви вже зробили свій вибір, нижче знаходиться вся інформація про вартість реклами на простінках, на дверях, на вікнах і на моніторах у вагонах метро.

По два рекламні плакати в центрі вагона метро на склі вікна за сидіннями: Україна, Київ

ПРОЗОРА НАЛІПКА НА ВІКНАХ

Розміщення роликів на моніторах у вагонах метро Києва: 2 440 екранів з вашою рекламою!

ВІДЕОРЕКЛАМА У ВАГОНАХ МЕТРО

Скільки коштує реклама у вагоні метро: ціни на всі доступні формати

КОМАНДА-А – прямий оператор реклами в метро, тому ми пропонуємо фіксовану вартість без відсотків посередників на всі формати реклами в метро. Крім того, ми часто публікуємо привабливі знижки на сторінці АКЦІЇ ТА СПЕЦПРОПОЗИЦІЇ.

Станом на 2023-2024 роки, вартість розміщення реклами у вагонах включає пакет послуг:

  • друк плакатів для всіх вагонів,
  • поклейка на планшетки та скло,
  • оренда рекламних місць (1, 2, 3 або 4 тижні),
  • демонтаж реклами по закінченні прокатного терміну.

Стартова ціна на наліпки на простінку – від 200 000 гривень на місяць без ПДВ. Прозорі наліпки на вікнах і дверях – від 180 000 гривень на місяць без ПДВ. Розміщення рекламних сюжетів відбувається щотижня у вівторок, середу або четвер, а пролонгація рекламної кампанії на більший термін коштує дешевше за рахунок готових плакатів, які не потрібно друкувати і наклеювати вдруге.

Початкова вартість відеореклами на моніторах у вагонах метро – від 30 000 гривень на місяць без ПДВ. Програмування рекламного блоку відбувається щотижня, тож послуга пролонгації доступна і для формату підвісних екранів.

Кожен з форматів реклами у вагоні передбачає погодження сюжету до моменту старту рекламної кампанії, адже він має відповідати вимогам законодавства України. Прочитайте нашу статтю ЗАКОН ПРО РЕКЛАМУ: ЯК ОФОРМЛЮВАТИ ПЛАКАТИ, щоб бути в курсі основних положень. Телефонуйте за номером телефону в шапці сайту або ж заповнюйте форму зворотного зв’язку щоб отримати консультацію та замовити рекламу у вагонах метро Києва!

Оформити заявку
на платформах
на ескалаторах
метролайти
беклайти
підвісні екрани
інфостійки
у вагонах
обрати


Дякуємо за вашу заявку!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Очікуйте на дзвінок!

Ой! Під час надсилання форми щось пішло не так.