За статистикою 2023 року, від 1,3 до 1,5 мільйонів людей щодня користуються київською підземкою. Ось чому великий бізнес завжди закладає окрему статтю бюджету на рекламу в метро. Проте, така кількість контактів з оголошенням про акції, знижки чи спецпропозиції також є ефективною і для малого бізнесу.
Головне – правильно скласти слоган і текст, оформити візуальну частину плакату та обрати вірну стратегію розміщення: реклама у вагонах, великі плакати НА ПЛАТФОРМАХ чи НА ЕСКАЛАТОРАХ, підсвічені метролайти вздовж ескалаторів, широкоформатні беклайти біля турнікетів і в тунелях переходів чи інфостійки з відео у павільйонах станцій. Ми допоможемо правильно сегментувати аудиторію та визначитися з рекламними носіями, виходячи з особливостей вашого продукту чи послуги.
Якщо ж ви знаєте, що найкраща стратегія у вашому випадку – це максимальне охоплення аудиторії, найбільша кількість потенційних клієнтів побачить рекламу у вагонах метро. Фіксовані ціни на кожен з доступних рекламних носіїв у поїздах – завантажте ПРАЙС.
Трьома гілками КП Київський метрополітен курсують 715 + вагонів поїздів з декількома варіантами розміщення маркетингових оголошень:
Це плакат, розміщений біля дверей, збоку, в центрі та напівцентрі вагону в одному з трьох форматів на вибір:
Така реклама у вагонах київського метро зазвичай потрапляє на очі тим, хто тримається за поручень чи готується до виходу, але її добре видно і з місць для сидіння. Ще одна стратегія розміщення, яка привертає увагу кожного пасажира:
Цей варіант розміщення реклами у вагонах обирають за те, що її неможливо оминути. Тут гарно працюють QR-коди, які можна встигнути відсканувати до того моменту, як поїзд зупиниться і двері розсунуться. Відчуття обмеженості в часі (хоча насправді кожна станція займає від 2 до 5 хвилин) на психологічному рівні пробуджує у потенційного клієнта бажання встигнути сфотографувати номер телефону, адресу чи, ще краще, промокод на знижку.
Тож, якщо ваше рекламне оголошення складене з урахуванням усіх маркетингових правил, тут воно запам’ятається пасажирам, тому що викликатиме емоції, на які, власне, і опирається вся наука ефективності продажів. На бокових і центральних дверях реклама у вагонах метро може бути розміщена у декількох форматах на вибір:
Є певна логіка і в тому, щоб охопити аудиторію пасажирів, які знаходяться в очікуванні кінцевої точки свого маршруту та нікуди не поспішають. Більшість з тих, хто зайняв сидячі місця або ж тримається за поручень, блукають очима навколо. Ще один формат реклами у вагонах – це:
Доступна в самому центрі простору, на широкому склі та розташована вище голів пасажирів на сидіннях. Два рекламних місця поруч доступні у форматі:
Останній варіант розміщення часто обирають для анонсів розважальних заходів чи повідомлень про відкриття нових закладів, торгових центрів, кінотеатрів тощо. Популярна серед рекламодавців:
Її очевидні переваги: динамічність зображення, простір для фантазії у виконанні сюжету та помітність підвісних екранів з будь-якої точки вагону за рахунок розташування під стелею. Замовити РЕКЛАМНІ ВІДЕОРОЛИКИ або ж надрукувати ПЛАКАТИ ДЛЯ МЕТРОБОРДІВ ви можете у нас. А щодо умов розміщення, важливо знати:
Стандартний прорахунок на відеорекламу у вагонах метро – завантажуйте ПРАЙС. Дзвоніть або заповнюйте форму зворотного зв’язку, щоб отримати відповіді на свої питання щодо кожного варіанту реклами у вагонах метро Києва. Якщо ж ви вже зробили свій вибір, нижче знаходиться вся інформація про вартість реклами на простінках, на дверях, на вікнах і на моніторах у вагонах метро.
КОМАНДА-А – прямий оператор реклами в метро, тому ми пропонуємо фіксовану вартість без відсотків посередників на всі формати реклами в метро. Крім того, ми часто публікуємо привабливі знижки на сторінці АКЦІЇ ТА СПЕЦПРОПОЗИЦІЇ.
Станом на 2023-2024 роки, вартість розміщення реклами у вагонах включає пакет послуг:
Стартова ціна на наліпки на простінку – від 200 000 гривень на місяць без ПДВ. Прозорі наліпки на вікнах і дверях – від 180 000 гривень на місяць без ПДВ. Розміщення рекламних сюжетів відбувається щотижня у вівторок, середу або четвер, а пролонгація рекламної кампанії на більший термін коштує дешевше за рахунок готових плакатів, які не потрібно друкувати і наклеювати вдруге.
Початкова вартість відеореклами на моніторах у вагонах метро – від 30 000 гривень на місяць без ПДВ. Програмування рекламного блоку відбувається щотижня, тож послуга пролонгації доступна і для формату підвісних екранів.
Кожен з форматів реклами у вагоні передбачає погодження сюжету до моменту старту рекламної кампанії, адже він має відповідати вимогам законодавства України. Прочитайте нашу статтю ЗАКОН ПРО РЕКЛАМУ: ЯК ОФОРМЛЮВАТИ ПЛАКАТИ, щоб бути в курсі основних положень. Телефонуйте за номером телефону в шапці сайту або ж заповнюйте форму зворотного зв’язку щоб отримати консультацію та замовити рекламу у вагонах метро Києва!
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Ми працюємо з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Очікуйте на дзвінок!