SEO оптимізація – як це працює?

Марія Філіппова
копірайтер КОМАНДА-А

За останні 10 років функція сайтів компаній змінилася з представницької візитівки на потужний торговий майданчик для реалізації товарів та послуг.

Сьогодні всі види бізнесу мають потребу в послузі seo просування сайтів, щоб залучити клієнтів з інтернету та лишатися конкурентоспроможними на ринку в цілому. Проте, алгоритм пошуку цільової аудиторії в мережі – це трудомісткий та тривалий процес, який потребує правильного підходу.

Давайте розбиратися, що таке seo оптимізація, та з чого почати реорганізацію сайту, щоб потрапити на першу сторінку пошуковика?

Детально розповідаємо, як писати seo-тексти та використовувати їх для ефективної seo-оптимізації вашого сайту.

етапи просування сайту

Що таке seo просування сайту, і хто ним займається?

Для виведення вашого ресурсу в ТОП-Google потрібні всього декілька виконавців, але вони мають працювати разом: програміст, seo спеціаліст, копірайтер, фотограф і дизайнер.

Програміст відповідає за написання коду – створення сайту, його функціонал – меню, переходи між сторінками, форма зворотного зв`язку з кнопкою «замовити» та інше.

Грамотний seo спеціаліст оптимізує усі складові ресурсу – зображення, тексти та метатеги таким чином, щоб пошуковики Yandex та Google вважали його надійним та релевантним джерелом, яке треба показувати за ключовими запитами користувачів.

Наприклад, саме від того, як налаштована seo оптимізація сайту посуду залежить, чи буде він відображатися у першій п`ятірці результатів за запитом «тарілки Київ купити», або «бокали Bohemia для шампанського».

«Алгоритм пошуку цільової аудиторії в мережі – це трудомісткий та тривалий процес, який потребує правильного підходу».

Фотограф і дизайнер створюють візуальне оформлення сайту, враховуючи фірмовий стиль бренду, фотографії, інфографіку та ілюстрації, які будуть розбивати текст на сторінках для легкого сприйняття інформації.

Але на самому початку є потреба в логічній та інтуїтивно зрозумілій структурі сайту. Назви розділів і підрозділів, а також унікальний seo текст для кожної окремої сторінки пише копірайтер. Саме змістова складова – опис товарів та послуг – визначає необхідний функціонал сайту, seo інструменти та подальше дизайнерське оформлення.

Як написати seo текст: ключі для пошукових роботів

Ви читаєте статті на своєму сайті та думаєте: «Гарно написано – усе зрозуміло та чітко по темі. Чому клієнти купують у конкурентів?» Справа в тому, що вони просто не бачать вашу пропозицію, коли задають питання в Google.

Підбором сторінок, що найбільше відповідають запиту користувача займаються роботи. Вони «розуміють» все буквально та визначаються за ключовими словами (seo keywords), щоб підтягнути ваш ресурс на конкретний запит потенційного клієнта.

Ключі мають точно повторювати слова, які користувач вводить у вікні пошуку, щоб ваш сайт відображався у списку видачі на перших позиціях.

Самі запити, кількість їх входження у текст та оптимальний об`єм статті визначає seo спеціаліст і передає своє технічне завдання (ТЗ) в роботу копірайтеру.

Рекламна агенція КОМАНДА-А ділиться секретами створення seo-статей для сайту та показує правильний алгоритм просування в Google та Yandex – читайте наш блог.

SEO-копірайтер пише статті з ключами

Але на цьому процес не завершується. Крім наявності точних ключовиків, є ще цілий ряд обов`язкових параметрів якісного seo тексту, який ми і розглянемо нижче.

Унікальність, заспамленість, заголовок Н1, підзаголовки Н2-Н6, title, description

І ось, статті готові. Здається, що вже можна публікувати їх на сайті та просуватися в пошуковиках за ключами.

«Ключі мають точно повторювати слова, які користувач вводить у вікні пошуку, щоб ваш сайт відображався у списку видачі на перших позиціях».

Аж ні! На те, щоб зайняти перші 5 місць видачі Yandex та Google можуть претендувати одразу сотні компаній зі схожими послугами.

Найвигідніші позиції займуть ті, хто додатково розділив свої тексти заголовками Н1-Н6, які розміщуються всередині статті за значимістю від першого до шостого і також містять ключі. Головний заголовок Н1 (назва статті) не повинен бути довшим за 50 символів. Бажаний об`єм підзаголовків Н2-Н6 – 60 знаків без пропусків.

Крім того, пошукові роботи навчені виявляти плагіат на сайтах та блокувати порушників за це. Автоматизовані ресурси advego.ru, text.ru і content watch.ru – трійка лідерів перевірки seo тексту на унікальність та заспамленість.

Вони порівнюють запропоновані текстові фрагменти з усією доступною інформацією в мережі та виявляють запозичені звороти і речення. Оптимальний показник унікальності для seo копірайтингу – 70-100 %.

Заспамленість або нудотність тексту також можна перевірити на цих ресурсах антиплагіату. Високий рівень академічної нудотності (вище, ніж 10 % за advego) говорить про перенасичення ключами, яке роботи можуть розцінити як спосіб нечесного просування у видачі та навіть заблокувати сторінку з порушеннями.

Ще одна важлива текстова складова сайту – це title та description: синій клікабельний рядок у видачі пошуковика та короткий опис змісту сторінки під ним.

Оформлення мікророзмітки сніппету та метатегів title і description – що це таке? Читайте детальне керівництво в статті від КОМАНДА-А.

Обов`язкові метатеги title і description

В ці метатеги також вставляються ключі, але вони не повинні повторюватися. Бажана довжина title – до 70 символів, description – 200.

Разом з тим, автор має прагнути до простого та лаконічного стилю написання: дотримання суворих вимог до контенту для сайтів та легке подання матеріалу – це і є головна складність seo тексту. Адже треба примудритися написати однаково добре і для роботів, і для людей.

Замовити комплексне seo просування сайту і не переживати за результат

Отже, тепер ви знаєте основні параметри створення якісних seo текстів і можете спробувати написати їх самостійно. Для цього вам знадобляться семантичне ядро (список ключових запитів за вашою темою) і багато вільного часу.

«Дотримання суворих вимог до контенту для сайтів та легке подання матеріалу – це і є головна складність seo тексту. Адже треба примудритися написати однаково добре і для роботів, і для людей».

Але висвітлити весь seo маркетинг в одній статті неможливо – багато деталей, яких вистачило б на цілий підручник не увійшли в цей матеріал. Тому ми рекомендуємо пошукати додаткову інформацію про те, що таке високочастотні та низькочастотні запити, а також ознайомитися зі специфікою прямого та непрямого входження ключів на початку, в середині та в кінці речення.

Або ж, ви можете замовити seo тексти в рекламній агенції КОМАНДА-А та бути абсолютно спокійними за результат. Для цього достатньо заповнити форму зворотного зв`язку на сторінці SEO-КОПІРАЙТИНГ. Наша гарантія якості – цей текст, який ви прочитали до кінця: унікальність – 97 %, академічна нудотність – 6,8 %.