Як придумати слоган?

Заклик, рекламне звернення, слоган – невід`ємна частина кожної рекламної кампанії та фірмового стилю бренду в цілому. Над створенням влучних назв та описів для своїх продуктів і послуг задумуються усі власники бізнесу.

І доки не підійдеш до цього близько, здається, що придумати фразу «Just do it» не так уже і складно. Крім того, існує автоматизований генератор слогана, що за хвилину видає потрібні фрази за заданими параметрами. Навіщо ж тоді компанії, на зразок Nike чи Apple тримають цілий штат маркетологів і рекламістів?

Рекламні слогани для компанії, продукту чи послуги з повним зануренням у вашу специфіку від агенції повного циклу КОМАНДА-А!

Вдалі слогани придумують рекламісти КОМАНДА-А

Справді, автоматичні маркетингові інструменти дуже зручні на етапі збирання інформації та відстеження трендів у ніші. Проте, штучний інтелект запропонує красиві слогани, що в однаковій мірі підійдуть і вам, і вашим конкурентам. 

Вони не будуть засновані на унікальності продукту чи на цінностях вашої компанії – згенеровані варіанти копіюють та співставляють інформацію, що уже існує в мережі.

Тобто, ваш рекламний слоган буде дублювати заклики інших компаній, які штучний інтелект обрав, як найбільш підходящі заданим параметрам.

Якщо вам потрібні слогани для реклами тимчасової акції, цілком можливо, що база слоганів автоматизованого генератора запропонує хороші варіанти.

Але головний меседж компанії, який ви хочете повідомити цільовій аудиторії, щоб побудувати з нею успішну комунікацію на довгі роки, краще створювати інакше.

«Заклик, рекламне звернення, слоган – невід`ємна частина кожної рекламної кампанії та фірмового стилю бренду в цілому».

Про основні критерії, яким відповідають найкращі слогани багато написано в інтернеті. Ми хочемо поділитися своїм авторським контрольним листом, який використовуємо в роботі з нашими клієнтами. Отже, інформацію про бренд зібрано та проаналізовано, мозковий штурм дав перші списки головних слів та речень. Що далі?

Перевірочний лист: створюємо слоган для компанії. Приклади слоганів

Якщо ви вирішили не шукати легких шляхів та придумати слоган, який, можливо, увійде в історію реклами, ось характеристики, яким він має відповідати:

  1. відображення цінності, яку отримає клієнт.

Слова «найкращий», «найзручніший», «прекрасний» не вказують на цінність. Це пусті епітети, які, немов сліпа пляма, не передають жодного сенсу та емоції, зате вкрай негативно впливають на запам'ятовуваність слоганів реклами.

Цінність – це конкретна вигода, яку ваша цільова аудиторія отримає з покупкою продукту чи замовленням послуги.

В залежності від специфіки вашого бізнесу, цінністю може бути оздоровлення/омолодження, економія грошей/часу, інтелектуальна вигода, отримання нової можливості в звичних заданих умовах (наприклад, вільні руки під час розмови по телефону або високошвидкісний інтернет у метро) і т. д.

Приклад слогана:

Panasonic: «ЗАЛИШАЙСЯ НА ЗВ`ЯЗКУ В БУДЬ-ЯКІЙ СИТУАЦІЇ».

  1. Пряме звернення (пряма мова) від пізнаваної особи.

Цей варіант влучного слогана для реклами не замінює правило № 1, а доповнює його. Коли клієнту дають можливість асоціювати себе з конкретною особою, це значно підвищує градус довіри до бренду і викликає більше позитивних емоцій по відношенню до вашої рекламної пропозиції.

 «Золотий вік» слоган: «ТОБІ ЛИЧИТЬ МОЄ КОХАННЯ».

  1. Краще за всі, запам`ятовуються смішні слогани.

Вони не підходять дорогим статусним продуктам чи послугам, але гарантовано піднімають продажі для ресторанів, магазинів одягу, харчових продуктів, товарів для дому і навіть у сфері інноваційних технологій.

Головне правило додавання гумору у слогани для компаній: не жартувати над споживачем і над власним брендом. Можна насміхатися тільки над відстороненими загальнозрозумілими сторонами побуту та ситуаціями, які не стосуються нікого напряму.

Приклад для ілюстрації вдалого смішного слогана маркетингової кампанії – наш клієнт мережа магазинів «Світ матраців» та їхня незабутня реклама в метро: «ЗРОБЛЕНО НА МАТРАЦІ».

Отже, в ідеалі формула вдалого рекламного слогана виглядає так: конкретна цінність + пізнаване обличчя кампанії + доречний гумор.

«Головне правило додавання гумору у слогани для компаній: не жартувати над споживачем і над власним брендом».

Кожен продукт та послуга мають власну специфіку. Але довірливість та посмішка – це головні складові універсальної мови, яка зрозуміла всім. Тому ми завжди беремо їх за еталон в роботі над слоганами компаній-клієнтів.

Хочете, створимо заклик для вашого бренду, враховуючи його індивідуальні особливості? Заповніть форму зворотного зв`язку на сторінці СЛОГАНИ.